Yeni blogculara öneriler

Merhaba arkadaşlar, bugün yeni blog yazmaya başlayacaklar için birkaç önerim var (sanki ben çok eskiyim de 😀 ), bu tecrübeleri  çok kısa bir sürede edindim. Şimdi sizlere yapmanız gerekleri anlatayım elimden geldiği kadarı ile ; Öncelikle kullanacağı sistemi çok iyi bilmeli, yani wordpress den anlayıp blogger kurmak saçma olacaktır. Görsellik çok önemli, ilk yazmaya başladığınızda

Çevrenizdeki en az üç kişiyi inceleyin.

Mutlu Pazarlar. Çevrenizdeki en az üç kişiyi inceleyin. Neler düşündüğünü tahmin etmeye çalışın. Misal 1 aşk acısı çekiyor 2 borçlarını düşünüyor 3 geçim sıkıntısı filan. .. Sonra 60 saniye hiçbir şey düşünmeden durabiliyor musunuz? İşte 60 saniye her şeyden kendinizi çekip dinleyebiliyorsan güçlüsün demektir. Bence yani… Denemeye değer. Kafa dağıtmak için mekan arayanlara… Aslında yanında

Whatsapp spam olarak bildir ne demek?

Merhaba arkadaşlar , son olarak Hikaye özelliği gelen whatsapp yeni bir özellik getirdi. Spam olarak bildir seçeneği ile tanımadığınız bir kişiden gelen , fotoğraf, reklam ve sakıncalı durumları Whatsapp’a bildirebilirsiniz. Yeni gelen profildeki özelliğe kişisel yorum katacak olursam eğer, gayet mantıklı ve gerekli bir özellik diyebilirim. Umarım Whatsapp süs olarak getirmemiştir.Spamları inceler ve gerekeni yapar

Kışı seviyorum

Kışı seviyorum. Üşümeyi ve ısınmak için kat kat giyinmeyi seviyorum. Ben bir kış çocuğuyum. Öyle ki, yaz aylarında sıcağa katlanamıyor olmaktan deliriyor, yüzmediğim sürece kendimi parçalayasım geliyor. Kışı sevmemin diğer yanı günlerin daha kısa oluşu, okulun oluşu ve günlerin yoğun geçiyor oluşu. Aslında okulu sevdiğimden değil. Tek sebebi saatler aslından daha hızlı geçiyor gibi gelmesi.

Dr.Fuchs – Haram Para

Merhaba Arkadaşlar, 2 Gün önce dr.fuchs yeni bir parçasını ekledi. Koskoca Üstat, dinlenmiyor. Hala gelişemedik inanın. Bu adam dinlediklerinizin idolü .Buram bu ram oldscholl.. Yeni Parçasını dinlemenizi isterim..  Anlaşılan benim 1ay boyunca telefonumda parçası çalacak.. İyi Dinlemeler 😉

R10 Davetiyesi Nasıl Alınır?

Merhaba arkadaşlar , yeni konumuzla güne merhaba diyelimJ Bildiğiniz gibi r10 Türkiye’nin 1 Numaralı webmaster Sitesi’dir. Fakat Daveti bulmak çok zordur. Fakat  r10 davetiye kodu  nasıl alınır onu anlatacağım. Öncellikle arkadaşlar r10’a kayıt olmadan önce güzel bir web siteniz olması gerekiyor.  Süslü püslü , göze güzel gözüken illegal bir içeriği bulunmayan bir web sitesi diyeyim.

Güneş yanıkları nasıl iyileşir?

Yaz mevsiminin unutulmaz üçlüsü olan deniz,kum ve güneş sonrası o malum güneş yanıkları başına dert açabilir ve tatilinizi zehir edebilir. Bu durumun önüne geçmek için ise uzmanların önerileri şöyledir; Öncelikle kızarmaya başladığınız anladığınız an hemen gölgeye kaçın. Bu sizi kızarmaktan koruyacaktır. Soğuk kompres uygulayabilirsiniz. Bir havluyu soğuk suya batırarak yanan yerlere günde 2-3 kez uygulamanız

Neden Blog Yazıyorum

Merhaba blog yazarı ve blog okumayı sever arkadaşlarım. Blog bence bir insanın kendini ifade ettiği ve belki bir takım sorunlarına cevap aradığı bir yerdir. Facebook, twitter da bu görevi görüyor üstelik ücretsiz neden blog tutalım ki diye sorabilirsiniz. Buna cevabım; sosyal medya her ne kadar özgür bir yer olarak görülse de bence insanların hapishaneden bile

Alexa Sıralama Düşürme Yolları

Merhaba arkadaşlar, Bu yazımda sizlere alexa sıralamanızı nasıl düşüreceğinizden bahsedicem.  Madde halinde sizlere sıralıyorum. Aslında çok zor olan bir şey yok. Sadece istikrarlı çalışmaktan geçiyor. • İlk olarak sitenizin sosyal medya hesaplarını açmalısınız ve bu hesapları aktif bir şekilde yönetmelisiniz. Sitenizde bir yazı paylaştıktan sonra sosyal medya hesaplarınızda paylaşım yapıp sitenize organik aktif kullanıcı çekebilirsiniz.

Leon Film Yorumum

Profesyönel bir suikastçı, ailesi katledilen kız çocuğuna sahip çıkar ve onu intikamı için eğitir.  Aralarında tuhaf bir ilişki filizlenir. Türkçeye sevginin gücü diye çevirmişlerdi sanırım. 1994 yapımı bir film olmasına karşın seyrederken sıkılmayacağınız aksine izlediğinizde memlun kalacağınız bir filmdir. Aksiyon ve dramın konusu diyebiliriz. Ama ne aksiyon çok fazla var ne de dram yani seyretmelik